京都芸術センター通信(明倫art)2019年1月号(vol.224) / 寄稿/Contribution

【寄稿のお知らせ】

音楽:アーキペラゴの調律に立ち会う―楽器への生成変化と最前線の音楽
(「ザ・インストゥルメント・ビルダーズ・プロジェクト・キョウト−循環するエコー」)
会期:2018年8月30日(木)−9月17日(月・祝)
会場:京都芸術センター(京都市中京区)
参加:荒木優光、ヴキール・スヤディー、ケイトリン・フランツマン、塚原悠也、ナターシャ・トンテイ、ミスバッフ・デーン・ビロク、樅山智子
共同キュレーション:川崎陽子、勝冶真美、ジョエル・スターン、クリスティ・モンフリース
プロジェクトURL:
http://theinstrumentbuildersproject.com/
レビューURL:
http://www.kac.or.jp/24866/
http://www.kac.or.jp/wp-content/uploads/181219_KACNEWS1901.pdf


【Contribution】
Contributing a review to KYOTO ART CENTER journal (Jan 2019 [vol. 224]). [only in Japanese]

Music: For the Tuning of the Archipelago — Becoming the Instrument and the Avantgarde Music
("The Instrument Builders Project Kyoto -Circulating Echo")

Project URL:
http://theinstrumentbuildersproject.com/
Review URL:
http://www.kac.or.jp/24866/
http://www.kac.or.jp/wp-content/uploads/181219_KACNEWS1901.pdf

Exhibition Day: Aug 30 (Thu) - Sep 19 (Mon), 2018
Venue: Kyoto Art Center (Nakagyo-Ku, Kyoto City)
ParticipantCast: Masamitsu Araki, Wukir Suryadi, Caitlin Franzmann, Yuya Tsukahara, Natasha Tontey, Misbach Daeng Bilok, Tomoko Momiyama
Co-curation: Yoko Kawasaki, Mami Katsuya, Joel Stern, Kristi Monfries